vineri, 21 mai 2010

Tiramisu

Astazi, de ziua fratelui meu am facut un tiramisu rapid, pentru care am folosit urmatoarele ingrediente:
- un pachet de piscoturi de 400 g
- 2 pachete de crema tiramisu instant
- o cutie frisca lichida
- cafea preparata
- o sticla esenta de rom
- in poza apar si plicurile de intaritor de frisca, dar ulterior nu le-am mai folosit, deoarece crema s-a intarit foarte bine
- cacao pentru ornat.


Am mixat frisca lichida cu praful de tiramisu instant.






Am pregatit cafea la filtru pe care am indulcit-o si in care am inmuiat piscoturile.


Am inmuiat piscoturile in cafea si am asezat pe o tava primul strat de piscoturi.




Peste primul strat de piscoturi am intins un strat mai gros de crema.



Peste crema am asezat cel de-al doilea strat de piscoturi inmuiate in cafea.



Deasupra am intins inca un strat subtire de crema.


Am realizat un model cu ajutorul unei furculite.

Deasupra am presarat cacao si am tinut prajitura la rece cel putin 1 ora inainte de servire.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu