duminică, 16 mai 2010

Tarta cu fructe


Astazi, fiind duminica, am pregatit o tarta rapida cu fructele pe care le aveam in casa. Este un desert racoros si foarte gustos.
Pentru aceasta reteta ai nevoie de:
- un blat de tarta (eu am folosit blat cumparat pentru a merge mai repede)
- o cutie mare de iaurt cu fructe (eu am folosit iaurt cu caise, dar se poate orice iaurt in functie de fructele preferate)
- o cutie mica (200 ml) de frisca lichida
- 2 linguri de zahar
- 1 plic gelatina
- 1 plic intaritor de frisca
- 1 plic Tort Gelee (glazura transparenta pentru tarte)
- fructe (azi am avut ananas, pere si kiwi, dar merge foarte bine cu capsuni, cirese, banane sau orice alte fructe).

Preparare:

Se bate iaurtul cu 2 linguri de zahar. In aceasta crema se incorporeaza gelatina preparata conform instructiunilor de pe plic. Se da crema la rece cateva minute pana se intareste.
Se mixeaza frisca lichida impreuna cu plicul de intaritor pentru frisca. In frisca se incorporeaza crema de iaurt.
Se taie fructele dupa preferinta.
Se pune crema peste tarta si se orneaza cu fructe dupa imaginatie.
Peste fructe se pune glazura Tort Gelee preparata conform instructiunilor de pe plic si se da tarta la rece.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu