marți, 25 mai 2010

Rulouri de clatite cu spanac

Azi am pregatit clatite cu faina integrala umplute cu pasta de spanac.
Ingrediente:
- faina integrala de grau
- 2 oua + un galbenus
- 500 g spanac
- 1 ceapa verde
- usturoi
- ulei de masline
- piper
- sare
- apa
Am pregatit clatitele din: faina, 2 oua, sare si apa si le-am prajit in putin ulei.
Am oparit spanacul in apa cu sare, dupa care l-am tocat si amestecat cu 1 lingura de ulei de masline, sare, piper, ceapa verde tocata marunt, usturoi si un galbenus de ou. Am pus pasta de spanac in tigaie fara ulei adaugat si am calit-o 1 minut.
Cu pasta de spanac am umplut clatitele pe care le-am taiat sub forma de rulouri.
Aceste rulouri sunt bune atat calde, cat si reci si reprezinta un aperitiv sanatos in timpul primaverii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu