luni, 17 mai 2010

Pui cu cartofi la cuptor


Astazi am facut un pui la cuptor cu garnitura de cartofi, asezonat cu salata.
Pentru asta am luat un pui de aproximativ 1,2 kg pe care l-am frectionat bine cu sare, piper si vegeta. L-am uns cu putin ulei de masline pentru a nu avea pielea uscata.
Am asezat puiul in tava inconjurat de cartofi taiati felii si stropiti cu ulei de masline.
L-am bagat la cuptor aproximativ 1 ora pana s-a rumenit frumos. Este unul dintre preparatele gustoase si usor de realizat.
Pofta buna!

3 comentarii:

  1. ce bine rumenit arata puiul,bine c-am si eu unul in cuptor ca de nu imi faceai o pofta,felicitari pt.blog

    RăspundețiȘtergere
  2. am observat ca la carti ,filme si muzica avem ceva in comun

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc! Acum am vizitat si eu blogul dumneavoastra. Este foarte elaborat, o sa incerc si eu cateva retete in viitor, mai ales cele de prajituri.
    Va mai astept pe la mine. Cu drag, Georgeta

    RăspundețiȘtergere