vineri, 28 mai 2010

Prajitura cu cirese


Am vrut sa fac o prajitura cu visine, dar cum visinele inca nu au aparut am pregatit-o cu cirese de mai. Eu am facut prajitura intr-o tava foarte mare, astfel ca am mai marit cantitatile la ingrediente.
Ingrediente:
5 oua
15 linguri de zahar
15 linguri de faina
15 linguri de ulei
15 linguri de apa minerala
1 lamaie
1 plic praf de copt
2 plicuri zahar vanilat
500 g cirese

Se separa albusurile care sa bat spuma, apoi se pune zaharul si zaharul vanilat.


In spuma de albusuri de adauga coaja rasa de lamaie si galbenusurile, dupa care se pune apa minerala si praful de copt stins in zeama de lamaie (nu este obligatoriu ca praful de copt sa fie stins, dar eu asa am facut si am vazut ca au crescut frumos prajiturile).


Se adauga uleiul si faina si se pune compozitia intr-o tava unsa cu ulei si tapetata cu faina.



Ciresele sa curata de samburi si se adauga peste compozitia din tava.



Se pune prajitura la cuptor, la aproximativ 170 grade, 40 minute.
Se lasa sa se raceasca putin, dupa care se portioneaza dupa preferinta.




Este o prajitura foarte pufoasa si aromata. Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu