duminică, 16 mai 2010

Gastronomia - pasiunea mea

Gastronomia - pasiunea mea
Bucataritul reprezinta una dintre activitatile mele preferate, dar si un prilej de relaxare in momentele stresante.

Inca de mica, jocurile cele mai indragite de mine erau legate de pregatirea unor mancaruri inventate, a unor retete imitate de la mama, de multe ori cu ingrediente necomestibile, de genul pastei de dinti sau cremelor de maini. Timpul a trecut, iar acum fiind sotie, incerc sa-mi rasfat sotul cu diferite mancaruri, unele reusite, altele nu.
Imi plac provocarile si incerc tot felul de retete inedite si combinatii de alimente din bucataria traditionala, dar si din bucataria altor popoare.
Va invit la mine in bucatarie sa gustati o portie virtuala din bucatele mele.
Cu drag,
Georgeta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu